فروشگاه لوازم خانگی رنگین کمان

مجهزترین فروشگاه لوازم خانگی در کاشان

فروشگاه لوازم خانگی رنگین کمان

مجهزترین فروشگاه لوازم خانگی در کاشان

رنگین کمان مجهزترین فروشگاه لوازم خانگی در کاشان است که با تجربه بسیار بالا و با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش بسیار عالی چندین سال است که به مردم شریف کاشان خدمت رسانی می کند. و همه کاشانی های عزیزی می توانند با خیال راحت از این فروشگاه لیست کامل جهیزیه عروس را خرید کنند. این فروشگاه نمایندگی دوو در کاشان به عهده دارد که این امر باعث شده که محصولات بسیاری از این برند معروف و با سابقه را با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه دهد

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو مخفف چیست؟


درست در همین لحظه که وارد این صفحه شدید در اولین پله و مرحله یادگیری سئو ایستاده‌اید. جایی که لازم نیست هیچ پیش‌زمینه و دانش قبلی در مورد سئو داشته باشید. بدیهی‌ترین و اساسی‌ترین نیاز بعد از گذراندن آموزش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین و ایجاد وب‌سایت تجاری، آشنایی با اصول سئو (به انگلیسی: SEO و مختصر Search Engine Optimization) است. شما میتوانید انجام خدمات سئو را به ما بسپارید.
ما شما را در میانه‌ راه تنها نمی‌گذاریم و تا آخر قدم‌به‌قدم شما را در مسیر کارآفرینی آنلاین همراهی می‌کنیم. پس بدون ذره‌ای دودلی و اضطراب این مقاله را مطالعه کنید. اگر سوالی در ذهن‌تان شکل گرفت حتما در انتهای همین پست بپرسید تا پاسخگوی شما باشم.
خب! بهتر است با یک سوال ساده شروع کنیم. موتور جستجو چیست؟!

آشنایی با موتورهای جستجو
موتور جستجو چیست‌ و چرا تا این اندازه مهم است؟
“مامان… جورابای من کجاست؟” هنوز جمله شما تمام نشده که مادر با یک جفت جوراب تمیز و مرتب روبروی شما می‌ایستد! “مامان… کیف من کجاست؟ دسته کلیدم کو؟ مدارک ماشینمو کجا گذاشتی؟” و هزاران درخواست دیگر که همگی در کسری از ثانیه پاسخ داده می‌شود!
مراحل کلی عملکرد موتور جستجو مثل مادر یک پسربچه بی‌نظم و بازیگوش است که هیچ‌وقت نمی‌داند وسایلش کجاست! فقط کافی است مادرش را صدا بزند تا در کمترین زمان وسایل مورد نیازش را پیدا کند.

فضای مجازی دنیای بزرگی است و بی‌نهایت وب‌سایت و خدمات را در خود جای داده‌است که ما از وجود بسیاری از آنها بی‌خبریم. این موتورهای جستجو هستند که در تمام ساعات شبانه‌روز مشغول به بررسی وب‌سایت‌ها و خدمات دنیای مجازی هستند.
فقط کافی است شما به عنوان کاربر این فضای مجازی درخواست خود را به موتور‌های جستجویی مانند گوگل اعلام کنید و آنها تمام وب‌سایت‌ها و خدمات مرتبط با درخواست شما را در کسری از ثانیه به شما نشان می‌دهند.
طبق آخرین آمار سال 2018، حدود 85 درصد از کاربران برای جستجو و یافتن نیازهای خود از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند.

سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو چیست؟
سئو مخفف کلمات Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. از آنجا که گوگل بزرگ‌ترین موتور جستجو در دنیاست، سئو بر اساس معیارها و قوانین رتبه‌بندی گوگل انجام می‌شود.
هر بار که کلمه‌ای را در گوگل جستجو می‌کنید با یک لیست بلند از نتایج مرتبط با جستجو مواجه می‌شوید که اصطلاحا آن را SERP یا Search Engine Results Pages -به معنای صفحه نتایج جستجو- می‌نامند. بیشتر مخاطبان از صفحه اول نتایج فراتر نمی‌روند و در همان صفحه به خصوص در سه ردیف اول لیست، به پاسخ سوال خود می‌رسند و ادامه نتایج را بررسی نمی‌کنند.

 

سئو سایت


با سئو وردپرس آینده‌ات رو بساز
خیلیا نمیدونن از سایت وردپرسیشون چطور پول در بیارن. دوره سئو وردپرسی 2020 رو واسه همین گذاشتیم...

مشاهده
 بنابراین شما به عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار آنلاین باید تمام تلاش‌تان را به‌کار ببرید تا وب‌سایت شما با کلمات جستجوی مرتبط در صفحه نخست و حتی در اولین ردیف نتایج موتور جستجو گوگل ظاهر و مشتری و فروش شما زیاد شود. سئو در واقع مجموعه تلاشی است که شما برای رسیدن به ابتدای لیست گوگل انجام می‌دهید.

 

 

سئو داخلی چیست؟سئو داخلی یا درون صفحه چیست؟

 

 


در سئو داخلی (به انگلیسی: On Page) در واقع تمرکز روی یک برگه یا آدرس سایت است تا بتوانیم آن‌را از لحاظ فنی بررسی و بهینه‌سازی کنیم. ما یک عالمه مطلب در مورد سئو داخلی سایت برای شما آماده کردیم. چرا سری به آنها نمی‌زنید؟ مطمئنم که ضرر نمی‌کنید.

سئو خارجی چیست؟سئو خارجی یا بیرون صفحه چیست؟
سئو خارجی (به انگلیسی: Off Page) بر خلاف سئو داخلی، مجموعه اقدامات و کارهایی است که خارج از محیط وب‌سایت برای بهبود رتبه سایت خود انجام می‌دهیم، در واقع ما درسایت‌های معتبر دیگر به معرفی سایت خود می‌پردازیم.
عمده فعالیت‌های مربوط به سئو خارجی حول محور لینک‌سازی در گردش است. مقالات بسیار متنوعی در سایت میموس نوشته شده‌اند که علاوه‌بر آموزش لینک سازی، اطلاعات مفید و کاربردی در مورد سئو خارجی به شما می‌دهند.

سئو تکنیکال چیستسئو تکنیکال چیست؟
در سئو تکنیکال تمرکز شما باید روی ظاهر‌سایت، تنظیمات کلی، کیفیت محتوا و مسائل فنی و بروز مانند واکنش‌گرایی باشد. برای رعایت سئو تکنیکال سایت شما نباید هیچ مشکل فنی داشته باشد و در تمام دستگاه‌ها مانند موبایل و تبلت بدرستی نمایش داده شود و البته باید حواستان به مشتری مداری هم باشد و محتوا‌های جذاب و مخاطب‌پسند تولید کنید.
تفاوت سئو داخلی و تکنیکال بسیار مشخص است. هر زمان از سئو داخلی حرف می‌زنیم منظور ما بهینه‌سازی و رفع مشکلات در یک برگه سایت است در صورتی که بهینه‌سازی در سئو تکنیکال در مورد تمام سایت یعنی مجموع برگه‌ها، نوشته‌ها، تنظیمات و خلاصه هر چیزی که مربوط به سایت است، راهکار و روش بهینه‌سازی ارائه می‌دهد.

سئو کلاه سفید چیست؟سئو کلاه سفید: کاری بکن بهر ثواب نه سیخ بسوزه نه کباب
در سئو کلاه سفید اولویت اول جلب رضایت مشتریان و مخاطبین سایت است بطوریکه قوانین سئو هم رعایت شود. اگر قصد یک شبه ره صدساله رفتن دارید، این روش سئو اصلا برای شما مناسب نیست اما اگر می‌خواهید در نتایج اول گوگل ماندگار و پر‌قدرت باشید راهی جز انتخاب سئو کلاه سفید ندارید.
به بیان دیگر با سئو سفید دیرتر به نتیجه می‌رسید اما چون تمام قوانین گوگل را بدرستی رعایت می‌کنید، گوگل به شما اعتماد می‌کند و درنتیجه به آسانی شما را از اول لیست جستجو حذف نمی‌کند.

سئو خاکستری چیست؟سئو کلاه خاکستری: زیرآبی رفتن
سئو خاکستری مثل دور زدن دوربین‌های طرح ترافیک از کوچه و پس‌کوچه‌هایی است که هنوز در آنها دوربین نصب نشده. برای استفاده از این روش باید شناخت کافی از مسیرها و روش‌های انجام کار داشته باشید. اما مراقب باشید که همیشه خطر گیرافتادن و جریمه شدن همراه شماست!

سئو کلاه سیاه چیست؟سئو کلاه سیاه: مژدگانی که گربه ما عابد شد!
در سئو سیاه ما تظاهر می‌کنیم که به تمام قوانین و خطوط قرمز موتور‌های جستجو احترام می‌گذاریم در‌حالیکه به هیچ‌یک از قوانین پایبند نیستیم و سعی در فریب‌دادن گوگل داریم. سئوکاران کلاه سیاه با چند روش گوگل را فریب می‌دهند:

وب‌سایت‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که به موتورهای جستجو یک محتوای ویژه و عالی را نمایش دهند اما کاربران اصلی وب‌سایت فقط تبلیغات را مشاهده کنند.
با خرید و فروش لینک‌ها، بک لینک های وب‌سایت‌ را افزایش می‌دهند و در رفتار گوگل و سایر موتورهای جستجو تغییراتی ایجاد می‌کنند.
با استفاده از ابزارهایی که متن‌های بی‌معنی به وب‌سایت‌‌ها اضافه می‌کنند، موتورهای جستجو را فریب می‌دهند. با این کار موتور جستجو فکر می‌کند که این وب‌سایت‌ها با محتوای باکیفیت به‌روز می‌شوند، بنابراین رتبه بالاتری به آن‌ها می‌دهد.
کوئری‌های ساختگی به موتورهای جستجو ارسال می‌کنند که باعث می‌شود کلمات کلیدی وب‌سایت‌ها در Google Suggestion و Google Related قرار بگیرد.
با این روش‌ها خیلی زود به جایگاه اول نتایج جستجو می‌رسید اما بسرعت از این جایگاه سقوط می‌کنید و حتی ممکن است از نتایج جستجو برای همیشه حذف شوید که اصطلاحا به آن پنالتی شدن سایت می‌گویند.

خب! تا اینجا متوجه شدیم که سئو و بازاریابی موتورهای جستجو، سایت شما را در اول صف جستجو گوگل و بینگ قرار می‌دهد و انواع مختلف آن را شناختیم. اما سوال اصلی و اساسی اینجاست که چرا پیوند محکمی بین موفقیت کسب‌وکار آنلاین و سئو وجود دارد؟

چرا دیجیتال مارکتینگ شما برای نفس کشیدن به سئو نیاز دارد؟
بسیاری از کسب‌و‌کارها می‌دانند (یا فکر می‌کنند، می‌دانند!) که برای موفقیت و توسعه تجارت آنلاین به موتورهای جستجو و سئو نیاز دارند.
چه کسب‌وکارهای کوچک و چه بزرگ‌ترین برند‌های فضای مجازی، همه و همه -در هر سطحی که باشند- برای رسیدن به مرحله بعد به سئو نیاز دارند. در ادامه برای اثبات این حرف دلایلی را مطرح می‌کنم.

 

شاید شما هم مانند هزاران کسب و کار تنها به دلیل مزایای دیجیتالی به سراغ بهینه سازی سایت رفته اید که بی‌راه هم نرفته‌اید؛ زیرا بی‌تردید، بهینه سازی سایت قابلیت جستجوپذیری و در دسترس بودن سایت شما را بهبود می‌بخشد اما سئو خواص دیگری هم دارد. برخی صاحبان کسب و کارها به غلط تصور می‌کنند سئو حرفه ای، ویژه صنایع بزرگ است؛ اما حقیقت آن است که بهینه سازی سایت به سایز شرکت ارتباطی ندارد، بلکه به شدت تحت تاثیر انگیزه های پیشرفت، استراتژی و بازاریابی اصولی شماست.

 

جستجوی ارگانیک، اصلی ترین منبع ترافیک سایت شماست
جستجوی ارگانیک سایت، بخش بزرگی از عملکرد وب‌سایت‌ها  را به خود اختصاص می‌دهد و از مزیت های رقابتی مهم در برابر دیگر کسب و کارها به شمار می‌رود. و در نهایت، به بالا بردن نرخ تبدیل (conversion) یا مشارکت کاربران منجر می‌شود. همان‌طور که بازاریابان می‌دانند، گوگل بخش بسیار بزرگ و قابل‌توجهی از بازار جستجو، یعنی ۷۵ درصد جستجوها را در برابر رقبا، یعنی yahoo، Bing، Baidu و... در اختیار دارد. این عدد به این معنی است که اکثر کاربران در سراسر دنیا حداقل روزی یک بار برای جستجوی اطلاعات به گوگل مراجعه می‌کنند، چون گوگل علاوه بر بهترین موتور جستجوگر در دنیا، محبوب ترین سرویس ارائه دهنده ایمیل نیز است. با این اوصاف پر واضح است که سئو حرفه ای و سایتی بی نقص، شما را به یکی از منابع قابل اعتماد و محبوب گوگل تبدیل خواهد کرد و به معنی دستیابی به مشتریان بیشتر و گسترش برند است.

 

سئو موجب ایجاد اطمینان و credinility می‌شود
هدف نهایی سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، ایجاد سایتی با دامنه قوی، طراحی زیبا و بدون نقص است که تجربه کاربری فوق العاده ای پدید آورد و از طریق جستجو به راحتی قابل دستیابی باشد. موتورهای جستجوگر از جمله گوگل معیارهای متعددی برای امتیازدهی به دامنه قوی سایت دارند، از جمله : بک لینک‌های باکیفیت؛ روش‌های machine learning، بهینه کردن صفحات داخلی سایت و محتوا. از یاد مبرید که ساخت برندی قابل‌اعتماد، به تلاش، صبوری و تعهد و تضمین کیفیت نیاز دارد. مشتری‌ها اصولا بی‌دلیل به یک محصول اعتماد نمی‌کنند. بنابراین خدمات سئو حرفه ای را در کنار ارتقای کیفیت محصول، به صورت موازی پیش ببرید.

 

اهمیت سئو

 

سئو خوب به معنی تجربه کاربری بهتر است
اگر بخواهیم روراست باشیم، باید اعتراف کنیم که رشد ارگانیک، آرزوی تمامی کسب و کارهاست؛ اما شرکت‌های مطرح مانند آمازون، از همان ابتدا رشد ارگانیک نداشته‌اند، بلکه با اهمیت دادن به تجربه کاربری، جایگاه کنونی را به دست آورده‌اند. گوگل نیز به مرور زمان معیارهای تجربه کاربری مطلوب را از طریق فیدبک‌های کاربران، تشخیص داده است و آن را از مهم‌ترین عوامل امتیازدهی به سایت ها قرار داده است. برای مثال کافی است که به صفحات نتایج جستجو گوگل (SERP) هنگام تایپ یک عبارت، نگاهی بیندازید. گوگل در همان صفحه پاسخ مطلوب کاربر را به او می‌دهد و کاربر با خواندن SERP بهترین لینک را انتخاب می‌کند و وارد سایت می‌شود. در واقع هدف اصلی گوگل از اصرار بر بهینه سازی یک سایت آن است که کاربران با کمترین کلیک، به آنچه می‌خواهند، دست یابند. 

 

 

 

افزایش ترافیک سایت1-‌ موتورهای جستجو بیشترین ترافیک را بسمت سایت شما هدایت می‌کنند!
جستجوی ارگانیک یا ترافیک مستقیم از گوگل، بازدیدکنندگان زیادی را به سایت شما می‌کشاند و از این طریق شما را به درآمد و سود می‌رساند.

گوگل بخش قابل توجهی از بازار جستجو را از رقبای دیگر مانند Bing Yahoo, Yandex, Baidu, ربوده است. این بدین معنی است که همه موتورهای جستجو توانایی ایجاد ترافیک و برندینگ حرفه‌ای برای شما را ندارند. همانطور که قبلا هم گفتم گوگل سهم 85 درصدی بازار جستجو را در دست دارد. اگر نگاهی به لیست مطالب جست و جو شده در گوگل بیاندازید از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. در بین جستجو‌ها از عبارت شام چی بپزم تا نظریه تکاملی داروین، و علوم فلسفه همه چیز به چشم‌تان می‌خورد!
با توجه به این موارد، کاملا واضح است که شما باید از قوانین گوگل پیروی کنید تا دل او را بدست آورید و گوگل هم در مقابل با سخاوت‌مندی باعث افزایش ترافیک سایت شما شود.


 

  • رنگین کمان